TBR Remote Support voor ondersteuning op afstand
Om klanten onmiddellijk online te kunnen helpen, biedt TBR Solutions een speciale oplossing aan: ‘TBR Remote Support’ aan voor ondersteuning op afstand. Het nieuwe controlesysteem kan eenvoudig op de apparatuur ingesteld worden.
Met het uitbreken van het Covid-19 virus worden organisaties geconfronteerd met reisbeperkingen en quarantaine-uitdagingen. Met deze nieuwe maatregelen moeten we creatieve oplossingen zoeken, zodat het directe contact tussen werknemers en servicemonteurs zoveel mogelijk beperkt wordt. Dit doen we door de samenwerking zoveel mogelijk te digitaliseren. Zo blijven we verbeteren om continuïteit te garanderen, nu en in de toekomst.
Wat is TBR Remote Support?
Vanaf je eigen locatie kun je als klant een internetverbinding via een mobiel apparaat gebruiken om een live verbinding te maken en te communiceren met een TBR-expert. Zo krijg je via deze streamingsdienst meteen hulp om een probleem op te lossen of gegevens uit te laten lezen die processen kunnen optimaliseren. TBR Remote Support is een service die realtime streaming biedt met TBR Engineers.
Veilig blijven werken
TBR Remote Support en andere digitale oplossingen kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan:
- Het draaiende houden van de productie;
- Het op veilige afstand houden van de mensen;
- Het beschermen van kritische procesparameters.
Snelle hulp op afstand is het uitgangspunt.
Live cloudplatform voor medewerkers
TBR Remote Support kan ingezet worden voor ondersteuning op afstand. De software is gebaseerd op een live cloud platform en biedt klanten mogelijkheden voor machine- en procesonderhoud en optimalisaties.
De mensen van TBR Solutions werken samen met klanten om de toegang voor buitendienstmedewerkers en servicemonteurs te verzekeren. Als deze mensen niet ter plaatse kunnen zijn kan een mogelijk probleem door livestreams op het controlescherm worden opgelost. Via deze verbinding krijgen medewerkers operationele inzichten, procesgegevens en de prestaties van de installatieprocessen live te zien.
Tijdens de COVID-19-crisis moeten overheden en bedrijven moeilijke keuzes maken, waarbij ze de veiligheid van mensen in evenwicht moeten brengen met het economische levensonderhoud. TBR Solutions zet zich in om beide te ondersteunen: mensen beschermen en tegelijkertijd bedrijven helpen operationeel te blijven in deze uitdagende tijden.
Wij houden processen draaiend, geoptimaliseerd en continu. Samen ontwikkelen we creatieve oplossingen om de prestaties te optimaliseren, zelfs als we er niet zijn.
Wil jij meer weten over ‘TBR Remote Support’ neem dan contact op met:
Jan Blom,
Project Engineer TBR Solutions